Doftar så gott nu när hyacinterna blommar :O)

6 kommentarer

agge

29 Nov 2010 15:58

Så vacker och ja den doftar gott, det doftar Jul



kram

Inga-Lill

29 Nov 2010 20:58

Men sååå fint. Var får du tag på alla fina blommmor. Härliga färger.

Åh, vad jag blir sugen på ett makro. Men det ska väl bli någon gång.

Kram

Ann-charlott

30 Nov 2010 13:34

Hyasinter är vackra, men dom luktar starkt så alla kan inte ha dom inne. Ha det gott vännen. Kram

Madde

30 Nov 2010 15:35

Åh, vilka fina hyacinter:) De doftar så gott och är så vackra:)

Madde

30 Nov 2010 16:21

Sv:Tack så hemskt mycket:)

Bodil

02 Dec 2010 12:37

Hej Vännen!

Har så dåligt samvete för att jag inte har hunnit med att besöka dig på länge, men det börjar att lugna ner sig på jobbet nu, så det kommer att bli bättre.

Har tittat på dina foton nu, och de är ju som vanligt, helt fantastiska. Bäst gillade jag nog dem på Lucas som tomtenisse, han är så otroligt vacker din vovve, och jag hoppas att jag kanske får ett julkort av honom.

Ha det bra, var rädd om dig.

Kram från Bodil och Tass från Romelus.

Kommentera

Publiceras ej