Joel.
En av många favorit bilder från syskonfotograferingen :O)
 

6 kommentarer

Corina

06 Nov 2012 14:46

Verkligen en fin bild ! Kram

Inga-Lill

09 Nov 2012 07:03

Gomorron!
Men var får Du alla fina barn ifrån?
Sååå söta. Fantastiskt fina foton.
Duktiga barn att posera och duktig fotograf - då kan det bara bli jättebra.
Ha en skön helg.
*Kram*

Marjatta

09 Nov 2012 08:32

Tack vännen min, blir lika glad var gång du tittar in, har inte riktigt hälsan med mig men mår ända ganska hyfsat just nu. Glad att allt gått bra för dig, önskar dig en fin helg med de dina, tänker alltid på dig, och tittar in med jämna mellan rum på alla dina proffsiga foton. Nospuss, och varma kramar/Marjatta

Ann-charlott

09 Nov 2012 23:10

Hej vännen. Tack för ditt besök. Hoppas du får en fin helg min vän. Kram i massor / Ac

Bodil

11 Nov 2012 19:20

Blev så glad över ditt besök hos mig.
Vilka underbara bilder du har tagit av syskonen, och för att inte tala om bilderna av min favorit, Lucas.
Ser att även han har blivit grå om nosen, hur gammal är han?
Ha det gott och var rädd om dig, det finns bara en Anette.
Kram från Bodil, nospuss från Romelus

Marjatta

21 Nov 2012 20:30

Kramar bara om dig min finaste vän lite extra innan vågrätt läge..är så innerligt tacksam för den dagen då jag hittade dig/M

Kommentera

Publiceras ej