Oj så mycket snö vi har fått i natt, det är så vackert!
 
 

12 kommentarer

Inga-Lill

03 Dec 2012 18:19

Vitt vitt vitt - ja Lucas verkar ju gilla det i alla fall.
Ha de gott min vän
*Kram*

Marjatta

11 Dec 2012 07:00

Tänker på dig vännen min,och hoppas allt är bra. Önskar dig, och Lucas en fin vinterdag.Var rädd om dig vännen. Nosspuss, och varma kramar/Marjatta

Marjatta

23 Dec 2012 10:21

God Jul, och Gott Nytt År 2013 önskar jag dig, och de dina fina vän med de varmaste tankar, och julkramar/Marjatta

Carita Liljendahl

26 Dec 2012 15:10

Så fina bilder! Ja, nog har vi mycket snö just nu - också vi i södra Finland.

Ann-charlott

28 Dec 2012 15:25

Hej vännen. Å vad bra du skrev i min gb bok, hade fel adress till din blog, så jag kom inte in för att önska dig en skön jul helg. Tusen tack vän för 2012 års vänskap. Jo allt är bara bra här, vår snö är borta helt, men glas halt är det ute, så man får gå försiktigt. Ha en fin nyårsafton och jag hoppas 2013 blir kanon bra för oss alla. Kram Ac

Corina

28 Dec 2012 16:00

Gott Nytt År! Nu är det vitt och fint ja men svinkallt hos mig, -14 och snålblåst. Kram !

Bodil

28 Dec 2012 17:05

Så underbara vinterbilder av Lucas...Ja vi hade en lugn och fin jul.
Önskar dig och de dina 8inkl. vackra Lucas) ett riktigt Gott Nytt År!
Kram från Bodil och nospuss från Romelus.

Inga-Lill

28 Dec 2012 18:28

Hej Anette!
Tack ditt inlägg i min blogg.
Ja vi har haft en bra Jul och varit ledig i mellandagarna - så då får man inte klaga.
Har Du tagit bort din hemsida? Jag söker och söker ...
Önskar även Dig ett Gott Nytt År.
*Kram*

Marjatta

28 Dec 2012 18:33

Tack dyrbara vän för fina rader i GB..hoppas allt är väl med dig. Julen här har varit fridfull, och fin tillsammans med mellan sonen, och hans lilla familj.Tänker fira in Nyår tillsammans med min kära syster på landet, känns lite motigt innan man kommer i väg men väl där blir tystnaden en balsam för själen. Önskar dig, och de dina ett gott slut, och ett riktigt friskt GOTT NYTT ÅR 2013. Tack också för alla år av dyrbar vänskap..jag har dig i mitt hjärta alltid vännen min. Nospuss till finaste Lucas..tankar och varmaste kramar/Marjatta

Bettan

28 Dec 2012 19:06

Kikar in för att tack för vår vänskap i det gågna året & önskar dig å de dina ett gott nytt kommande år. Massa varma kramar

agge

02 Jan 2013 09:30

Gott nytt år!
Lucas gillar vintern , det märks. Det gör jag med.
kram

Marjatta

17 Jan 2013 06:28

Grattis på födelsedagen fina vän, och givetvis god fortsättning på det nya året..hoppas allt är väl med dig. Hoppas du får en underbar dag..tänker på dig med de varmaste kramar/Marjatta

Kommentera

Publiceras ej