När vi är ute och går i skogen då Milo är lös försöker jag gömma mig - går inget vidare, han har superkoll på mig hela tiden:) vilket är kanonbra klagar inte!!
Numera när det kommer bilar så lägger han sig ner - när bilen har passerat så tittar han genast på min ficka där hans belönings leksak ligger. Varje gång han inte anfaller bilen- vilket är väldigt sällan - så har vi dragkamp en stund innan vi går vidare. Än vågar jag inte ha honom lös när det kommer bilar, så mycket litar jag inte på honom än men det känns att det går åt rätt håll och inom snar framtid kanske!
Min superduktiga lilla kille!!
 
 
 

1 kommentarer

Marjatta

26 Jan 2016 06:02

Superkoll..så underbart att läsa att det går framåt med Milo, jag är helt övertygad att du når målet *lös och fri* en dag vännen min. Super duktig blir killen med SUPER duktig matte..ha en fin dag vännen min <3 Kram och nos puss

Kommentera

Publiceras ej