I går kväll var det äntligen dags för hundkurs - Rallylydnad.
Det var med lite blandade känslor som vi åkte dit, med tanke på hur Milo har uppfört sig på dom andra kurserna, men jag hade oroat mig i onödan! Vi började inne med genomgång och Milo satt/låg hur fint som helst inga problem alls. Sen gick vi ut på träningsplanen gick igenom alla skyltar - ser lite krångligt ut - sen var det dags att testa och det gick hur bra som helst. Milo var så följsam när det blev fel vid en skylt så var det mitt fel och inte hans, tror verkligen att detta är nått för honom han verkar tycka att det var kul.
Är så nöjd och stolt över min lilla kille!
 
 
 

1 kommentarer

Marjatta

16 Sep 2016 07:24

Bara så underbart att läsa..ha kul tillsammans..fortsatt lycka till på kursen. Ha en fin dag och en riktigt skön helg vännen min. Kram och puss på nosen till snygg Milo.

Kommentera

Publiceras ej