Nu har vi tränat massor - bl.a. koppelträning det går bättre och bättre. När vi är på tomten och det åker förbi nån bil säger jag åt honom ligg - och han ligger kvar, testade det även när husse" störde" han gick fram och tillbaka med skottkärran vilket Milo brukar gå igång på men han låg kvar. Husse kastade även bollen - men Milo tittade på mig och låg kvar...han är superduktig min lilla skrutt<3
Även på promenaden när han är lös och inte riktigt kommer när jag ropar så tar jag fram hans boll och leker med den själv, då kommer han som en skott leker vidare en stund och lägger sen ner den i fickan utan att han fick den, sen har han koll både på mig och bollen i fickan.
 
 

1 kommentarer

Marjatta

12 Apr 2017 09:39

Blir så glad när jag tittar in vännen och läser att träningen går bra med Milo. Önskar en riktigt fin Glad Påsk till dig vännen min och de dina <3 Kram och nos puss

Kommentera

Publiceras ej