...i Fredags åkte jag  till Karolinska IGEN, Öron - näsa - hals. Det var ett meningslöst besök fattar inte varför läkaren ville att jag skulle kommma dit. Han tittade i öronen och halsen frågade samma frågor som alla andra har gjort. Tog fram min journal och konstaterade att läkaren från i Torsdag inte hade hunnit skriva nått om mina resultat. Det var ALLT! Men det är väl lika bra att man inställer sig där dom vill att man ska vara.

Åkte upp till landet och fortfarande INGA MUSSPÅR i mjölet och inga skitar på golvet, maken hittade nog hålet där dom smet in.  Har julpyntat det sista och satt ljus i granen - första gången på många år har vi en riktigt gran, tyvärr har vi ingen plats inne så den får stå på altanen. Ska bli så mysigt att fira julen på landet det enda som fattas nu är SNÖN!

I dag när vi kom hem så åkte vi till dotterns lägenhet - hon har köpt en 1:a på 38 kvm med ett riktigt kök jättefin. Tog lite mått och kollade runt så nu ska hon fundera på vilka färger hon ska ha. Det ska målas, kaklas i köket och läggas golv. Hon får tillträde den 1/2 men som sagt den ska renoveras innan hon flyttar in, kommer att bli tomt  - inga barn som bor hemma längre! Så jag kommer att flytta in min studio i hennes rum ( nu har jag den i vardagsrummet) ska bli skönt att slippa flytta blixtrar m.m hela tiden.


Lucas julstrumpa:)

Kommentera

Publiceras ej