Min lilla skrutt :O)

6 kommentarer

Bettan

26 Jan 2012 23:45

Hej vännen min!

Han är ju bara såååå fin din lucas! Å dina bilder är jag så imponerad av. Hoppas att allt är väl med dig? Jag har bytt bloggadress & även hemisda.



Kramis Bettan "Grafik Bettan"

Ann-charlott

27 Jan 2012 15:05

Hej vännen. Tusen tack dör ditt inlägg, blev så glad. Ja det är inget lättbeslut, men dom får ju inte lida som du säger. Ha en fin helg min vän och jag skall hälsa Marjatta. Kram Ac

Bodil

27 Jan 2012 19:21

Tack för titten hos mig, blev så glad.

Din Lucas är så vacker, hur gammal är han?

Min Romelus råkade ju ut för en olycka i somras och fick genomgå en stor operation. Han har fått nytt korsband och ledband i vänster bakben, menisken är också opererad. Men han har repat sig bra, kanske tack vare simträningen som han får en gång i veckan.

Ha det gott, och var rädd om dig.

Kram från Bodil

Corina

28 Jan 2012 15:04

Han är bra fin din Lucas :) Dina bilder är också alltid så bra ! Kram

Bettan

30 Jan 2012 22:21

Kikar in bara för att slappna av med alla dina fina bilder! Hoppas att du ska få en fortsatt fin vecka. Massor av kramar Betta

agge

02 Feb 2012 13:24

Han är så fin din lilla skrutt....Vackra bilder på natur o Lucas i tidigare inlägg........



kram

Kommentera

Publiceras ej