Har aldrig fått en Orkidé att blomma om - förens nu!
Är fler blommor nu än när jag köpte den.
 
 

4 kommentarer

Marjatta

28 Sep 2012 22:00

Tassar in en stund, och bara njuter av alla vackra foton, tänker på dig vännen min..önskar dig, och de dina en fin helg..nospuss till Lucas, och bamsekram till dig/Marjatta

Ann-charlott

29 Sep 2012 12:20

Hej min goa vän. Hoppas allt är ok med dig denna helg. Å vad fin blomma, ja dom kan vara svåra att få i blom, men jag planterade om min och då började den blomma igen. Ha nu en fin helg med fam. Kram Ac

Bettan

30 Sep 2012 23:30

Underbart vacker är den =)
Å jag har själv jätte svårt för att hålla dem vid liv. Men fick en i maj månad när jag fyllde år å den har en del blommor kvar. Så hade den inte tappat några, så hade jag nog vart tvungen å kolla om den var äkta =)
Kram på dig & en önskan om en fin kommande vecka

Inga-Lill

04 Oct 2012 22:26

Åh så fin. Den måste har trivts bra hos dig och din omvårdnad. Nu får du belöningen :)
Kul när man lyckas med sina växter.

Kram
Inga-Lill

Kommentera

Publiceras ej