Träningen går verkligen upp och ner, tyvärr så känns det just nu att det mest är ner, men jag kämpar på!
Tack och lov för våran PT Fia, henne kan jag ringa när som helst och hon peppar mig så jag får ny energi igen!
Milo har blivit 5½ månad och är inne i första trotsålder, och det märks verkligen!
Han hoppar och biter på mig både ute och inne, får honom inte lugn. Så i morgon kväll kommer Fia hem till oss, hon vill se Milo i hemmiljö och hjälpa mig med detta problem bl.a
Är så glad att jag/vi får hjälp av Fia!!
 
 
 
 
 

3 kommentarer

Marjatta

12 Feb 2015 14:16

Så skönt för dig vännen att du har PT Fia att vända dig till..håller tummar att allt går bra i kväll. Nos puss och kram

fia & jep

13 Feb 2015 09:52

Hej hej!
Det vart ju en riktigt bra kväll igår...:)
Hoppas att soffhänget höll i sig.
Kram från oss

Madelene Englund

23 Feb 2015 21:44

Va skönt att du har henne. Hoppas hon kan hjälpa när hon kommer över

Kommentera

Publiceras ej