I helgen ringde dottern, hon har en jobbarkompis som är instruktör på brukshundsklubben ( har 3 egna hundar), som gärna ville hjälpa mig med min träning! I morgon ska vi träffas - så vi får se om det finns hopp för mig:)
Ska bli så kul!!
Fick en massa tips på telefon - Milo har en drös med leksaker som han alltid har tillgång till, dom har jag nu lagt undan. Ska ta fram en leksak som han får leka med en stund, sen ska jag ta bort den igen. Jag ska alltså bestämma när det ska lekas och när det ska avslutas! Men han har sprungit runt hela morgonen och letat efter sina saker:)
Känner på mig att detta kommer bli kanonbra!!
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Marjatta

27 Jan 2015 18:48

Åh vad glad jag blev vännen..Stort Lycka till med träningen i morgon. Nos puss och kram

Madelene Englund

29 Jan 2015 11:00

Va kul. Håller tummarna, kommer gå jätte bra :-)

Kommentera

Publiceras ej