BAKSLAG:(
I går gick det inte bra på kursen, det började redan när vi var inne och hade genomgång av de sista 8 skyltarna. Milo kunde inta vara still och gnällde en del. När vi sen kom ut på träningsplanen så funkade ingenting, försökte med allt men meningslöst fick ingen kontakt alls med honom. Efter att ha försökt i 30 minuter gav jag upp, han fick sitta i bilen medan jag gick och kollade banan själv. 
Detta var mitt fel eftersom det regnade hela dagen igår så hade jag inte aktiverat honom så mycket som han behövde, idag tar vi nya tag och ska träna på dom sista skyltarna.
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Marjatta

30 Sep 2016 09:01

Bakslag blir det lite då och då..men gårdagen ligger bakom och i dag är en ny dag, och nya tag..du har bra inställning till träningen vännen. Kämpa på..ha kul tillsammans..bättre lycka nästa gång. Ha en bra dag och skön helg vännen min <3 Kram och puss på nosen <3

Kommentera

Publiceras ej